صندلی کارمندی گردان جک دار مدل SK106
نوشته شده توسط : adorn

صندلی کارمندی گردان جک دار مدل SK106 امروزه همه ما ساعات طولانی از روز را در محل کار خود می گذرانیم و تعداد بسیار زیادی از ما در دفاتر اداری مشغول به کار هستیم. بنابراین انتخاب صندلی اداری مناسب برای فضاهای اداری نقش بسیار مهمی در سلامتی جسمی ما خواهد داشت.این محصول یکی از بین المللی ترین صندلیهای موجود در دنیا میباشد که شما میتوانید انرا در تمامی رسانه ای دنیا مشاهده فرمایید از جمله زیبایی های این محصول ترکیب فلز و چرم است که به دلیل براق بودن فلز جلا و حالتی خاص به این کار بخشیده و دارای استحکام زیادی نیز میباشد یکی از پر فروشترین محصول بازار در حوزه مبلمان اداری نیز میباشد .

ویژگی هایکارمندی گردان جک دار مدل SK106

این محصول بر مبنای اصول ارگونمی بدن طراحی شده ، روکش های این صندلی در جنس های چرم و پارچه هستند . پشتی صندلی کارمندی گردان جک دار مدل SK106از پروفیل آبکاری شده و و کروم ساخته شده است. پایه های این صندلی مانند سایر صندلی های کارمندی داری چرخ می باشد. استحکام پایه ها و چرخ های این صندلی در آزمایشات مختلف مورد بررسی قرار گرفته است.

این صندلی کارمندی دارای جک قابل تنظیم است که کارمند با توجه به قد خود بتواند آن را تنظیم کند. صندلی کارمندی گردان جک دار مدل SK106 دارای چرخ های روان بوده تا بتواند بر روی هر سطحی چه موکت و جه سنگ و سرامیک به راحتی و بدون ایجاد صدای اضافه حرکت کنند. این صندلی دارای تنظیم زاویه پشتی کمر به همراه قفل کننده آن باشد تا کارمند بتوانید زاویه مناسب را تنظیم کند.

رعایت استاندارد ارگونومی در ساخت صندلی کارمندی گردان جک دار مدل SK106

امروزه ارگونومی ابزاری کارآمد برای تأمین سلامتی نیروی کار و حفظ و ارتقاء بهره وری است. در این راستا ارگونومی ویژگیهای انسانی را مورد مطالعه قرار می دهد و آنگاه ابزار وسائل، تجهیزات محیط کار و زندگی، ساختار های سازمانی فرآیندها و سیستم ها را متناسب با آن طراحی و تنظیم می کند. به همین منظور تمام شرکتها در طراحی تمامی صندلیهای خود اصول ارگونومی را در نظر می گیرد.این اصول در حوزه های ابعادی ، عملکردی ، زیبایی ، مواد مصرفی و کاربری محصول بررسی می شود و با توجه به این الزامات محصولات طراحی می شود.

نحوه سفارش صندلی کارمندی 

برای سفارش صندلیکارمندی می توانید با مجموعه وی چوب تماس گرفته و صندلی مورد نظر خود را انتخاب کنید . وی چوب در کمترین زمان محصول را برای شما ارسال خواهد کرد.د همچنین وی چوب سلامت کالا را برای شما ضمانت خواهد کرد و گارانتی و خدمات پس از فروش از مزایای خرید صندلی کارمندی گردان جک دار مدل SK106 خواهد بود.





:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: